Az oldal cookie kat tartalmaz. Erről bővebben itt olvashatsz >>> Tudomásul vettem
Termékek Menü

Gyakori kérdések - GYIK

 

SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK


Mikor kapom meg a csomagot?

Milyen szállítási lehetőségek vannak és mennyibe kerül?

Hogyan van csomagolva a termék?

Mit tegyek, ha sérült a csomag?

 

FIZETÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK


Milyen fizetési módók vannak?

 

A WEBÁRUHÁZ MŰKÖDÉSÉVEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK


A webáruház használata

Kötelező regisztrálni a vásárláshoz?

Miért jó, ha regisztrálok?

Hogyan lehet törölni a regisztrációt?

A feltüntetett árak nettó vagy bruttó árak?

Hogyan lehet beváltani a kuponokat?

 

Mikor kapom meg a csomagot?


Akár 1 nap múlva nálad:
Ezek a termékek saját raktárunkban vannak, ezért rögtön tudjuk küldeni. A szállítási módtól függően 1-3 munkanap.


Akár 1 hét múlva nálad:
Ezek a termékek külföldről érkeznek. Hetente 1-2 alkalommal frissül a készletünk így előfordulhat az is, hogy már akár 1-2 nap múlva rendelkezésre áll, de ha nincs a szállítmányban az általad rendelt termék akkor a  szállítási idő 1-2 hét is lehet.

 

Milyen szállítási lehetőségek vannak?


 

20.000- Ft felett

INGYENES A SZÁLLÍTÁS!

 

Személyes átvétel 
DEBRECEN:
A megrendelt termékek telefonon egyeztetett helyszínen és időpontban személyesen átvehetők. 

300 Ft

 

GLS futárszolgálattal házhozszállítás  - Utánvétes fizetéssel

Megbízható csomagszállítás rövid határidőkkel - ez a GLS egyik erőssége. A belföldi csomagok a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek. A GLS hétfőtől-péntekig normál munkaidőben kézbesíti a csomagokat. A címzett e-mailen vagy SMS-ben értesül a csomag feladásáról.  Háromszori kézbesítési kísérlet. 

A szállítás díja: 1.299 Ft

A futárnál készpénzzel vagy bankkártyával is fizethet.

 

GLS futárszolgálattal házhozszállítás  - Előrefizetéssel (előreutalás vagy bankkártyás fizetés)

Megbízható csomagszállítás rövid határidőkkel - ez a GLS egyik erőssége. A belföldi csomagok a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerülnek. A GLS hétfőtől-péntekig normál munkaidőben kézbesíti a csomagokat. A címzett e-mailen vagy SMS-ben értesül a csomag feladásáról.  Háromszori kézbesítési kísérlet. 

A szállítás díja: 1.049 Ft

 

GLS CsomagPont  - Utánvétes fizetéssel

Magyarországon több mint 650 GLS CsomagPont üzemel. A csomagfeladó helyek különböző profilú üzletekben találhatók.
A csomagfeladásnál, kérjük vegyék figyelembe a CsomagPontok nyitvatartási idejét. 

CsomagPontok térképesje kereső itt >>>

A szállítás díja: 1.199 Ft

 

GLS CsomagPont  - Előrefizetéssel (előreutalás vagy bankkártyás fizetés)

Magyarországon több mint 650 GLS CsomagPont üzemel. A csomagfeladó helyek különböző profilú üzletekben találhatók.
A csomagfeladásnál, kérjük vegyék figyelembe a CsomagPontok nyitvatartási idejét. 

CsomagPontok térképesje kereső itt >>>

A szállítás díja: 999 Ft

GLS elérhetőségei:
Ügyfélszolgálat 7.00-18.00 
Tel.: (+36 29) 88 66 70
Fax: (+36 29) 88 66 10
E-mail: info@gls-hungary.com

GLS csomagkövetés itt >>>

 

MPL PostaPont (Postán maradó csomag) 

Miért érdemes Postára/postán maradó PostaPontra rendelni?

  • Mert országosan több mint 2600 helyen, így akár a legtávolabbi településen is átvehető a csomag. 
  • A csomagot 10 munkanapos őrzési idő mellet lehet átvenni
  • Nem kell otthon várakoznia, vagy mást megkérnie a csomag átvételére.
  • A Postán bankkártyával is lehet fizetni

A szállítás díja 

Előrefizetéssel (előreutalás vagy bankkártyás fizetés): 990 Ft 

Utánvéttel: 1.350 Ft

Posták listája itt >>>

 

MPL CsomagPont (MOL és COOP) 

MIÉRT ÉRDEMES MOL- COOP POSTAPONTRA RENDELNIE?

  • Mert a legtöbb MOL PostaPont napi 24, a Coop PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart, így a munka előtt és után is felvehető a csomag
  • SMS-ben vagy e-mailben értesítést küldenek a csomag érkezéséről
  • Az átvételi pontok könnyen megközelíthetőek. 
  • A kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes.
  • A MOL PostaPontokon és a Coop PostaPontok nagy részében bankkártyával is lehet fizetni

A szállítás díja 

Előrefizetéssel (előreutalás vagy bankkártyás fizetés): 990 Ft 

Utánvéttel: 1.350 Ft

Posták listája itt >>>

 

Foxpost Csomagautomata csak előrefizetési lehetőséggel (banki átulalásal vagy bankkártyás fizetéssel)

Kényelmes csomagfeladás kedvező áron.

Automaták térképes keresője itt >>> 

A szállítás díja: 799 Ft

Foxpost elérhetőségei:
Kérdésed lenne hozzánk? Segítség kell az automata
használatához? Keresd ügyfélszolgálatunkat bizalommal!
Telefonszámunk: 06-1-999-0-369
Hétfőtől péntekig, 8-20 óra között várjuk hívásodat.
Ügyfélszolgálatunk címe:
1097 Budapest, Táblás u. 36-38. „C” épület
E-mail címünk: info@foxpost.hu
Csomagkövetés: www.foxpost.hu/csomagkovetes/

 

Hogyan van csomagolva a termék?


A termékeket légpárnás borítékba vagy fóliába (buborékfólia) csomagoljuk és több rétegű kartondobozba tesszük. Egyes termékeknél térkitöltő anyaggal biztosítjuk, hogy sérülésmentesen érkezzen a csomag.

 

Mit tegyek, ha sérült a csomag?


Ha a csomag sérült, akkor azt jelezd a futárnak. Amennyiben már átvetted, akkor készíts róla fotót és küldd el nekünk azonnal, hogy minél hamarabb jogorvoslati lehetőséggel élhessünk.

 

Milyen fizetési módok vannak?


Utánvétes fizetés GLS: A csomag átvételekor a futárnak kell fizetni készpénzben, vagy bankkártyával.

Személyes átvétel Debrecenben: A csomag átvételekor a futárnak kell fizetni készpénzben. Díjmentes.

Bankkártyás fizetés (BARION): Lehetőség van a megrendelés végén bankkártyával is fizetni. Elfogadott kártyatípusok: Mastercard, Maestro, Visa Electron, Amex 

Előre utalás: Lehetőség van Banki átutalással is fizetni. Ebben az esetben a csomag a pénz beérkezése után lesz átadva a futárnak. Utaláskor az alábbi adatokat kell megadni:

kedvezményezett neve: Duecci Gruppo Kft.

kedvezményezett számlaszáma: 59900050-11141606-00000000 (Hajdú Takarék)

közlemény: a rendelés visszaigazoló email-ben szereplő "rendelés azonosítót" kell beírni

 

A weboldal használata


A Termék kiválasztása:
A honlapon szereplő termékkategóriákra kattintva választhatod a kívánt termékcsaládot, és ezen belül az egyes termékeket. Az egyes termékekre kattintva találod a termék fotóját, ismertetőjét, árát. Vásárlás esetén a honlapon szereplő árat kell megfizetnie. A termékeket illusztrált fényképpel jelöltük. A fényképeken látható kiegészítők, dekorációs elemek nem részei a terméknek, kivéve ha az a termékleírásban külön kiemelésre kerül. Felhívjuk figyelmedet, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk!


Kosárba helyezés:
A Termék kiválasztása után a kosár ikonnal ellátott gombra kattintva helyezhetsz - tetszőleges számú -  terméket a kosárba anélkül, hogy ezzel vásárlási- vagy fizetési kötelezettséged lenne A Kosár tartalma a megrendelés véglegesítéséig – a "Megrendelés" gomb megnyomásáig – szabadon módosítható, a kosárból tetszés szerinti termékek eltávolíthatóak, a kosárba tetszés szerint újabb termékek helyezhetőek, illetve a kívánt termékszám megváltoztatható.

A Kosár megtekintése:
A honlap használata során a honlap tetején található kosár ikonra vagy az alatta lévő „Kosár” hivatkozásra kattintva bármikor ellenőrizheted a kosár tartalmát. Itt lehetősége van a kiválasztott termékeket eltávolítani a kosárból, illetve a termék darabszámát megváltoztatni. A rendszer a „Frissítés” gomb megnyomását követően megjeleníti az általad megváltoztatott adatoknak megfelelő információkat, ideértve a kosárba tett termékek árát is. 
Amennyiben nem kívánsz további termékeket kiválasztani és a kosárba helyezni, úgy a „Tovább a pénztárhoz” gomb lenyomásával folytathatod a vásárlást.

Rendelési adatok megadása:
A pénztár oldalon a "Bejelentkezés" lépésben lehetőséged van regisztrálni, illetve regisztráció nélkül folytatni a vásárlást.

  1. Az "Adatok megadása" lépésben meg kell adnia a számlázási címet, amennyiben ettől eltér a szállítási címet is, továbbá a telefonszámodat és e-mail címedet is. A csillaggal jelölt adatokat kötelező megadni!
  2. A „Szállítási mód” lépésben kell bejelölnie, hogy a megrendelt terméket személyesen kívánod átvenni valamelyik átvevőponton, vagy házhoz szállítást kérsz. A rendszer jelzi a kiszállítás díját.
  3. A "Fizetési mód" lépésben kell bejelölnie, hogy a rendelést milyen módon kívánod kifizetni. A rendszer jelzi az esetlegesen felmerülő fizetési díjat.
  4. A „Rendelés összesítése” lépésben összesítve jelennek meg az általad megrendelni kívánt termékek és a pénztár folyamat során megadott adatok, a szállítási és fizetési módok, továbbá a fizetendő összegek. Feltétlenül ellenőrizzd le az adatok helyességét, és amennyiben hibát találsz bennük javítsd! A "Megjegyzés" mezőben lehetősége van az általad még fontosnak tartott adatok megadására.
  5. A rendelés véglegesítése (ajánlattétel)

Amennyiben meggyőződtél arról, hogy a kosár tartalma megfelel az általad megrendelni kívánt termékeknek, valamint az adatait helyesen szerepelnek, úgy a „Megrendelés” gombra kattintva zárhatod le megrendelését.

 

Kötelező regisztrálni a vásárláshoz?


A  webshopban van lehetőség a regisztrációra, de  ez nem feltétel, a rendelés regisztráció nélkül is leadható.

 

Miért érdemes regisztrálni


Regisztráció után fiókodban beállíthatsz alapértelmezett számlázási és szállítási címet, így a későbbiekben elég lesz csupán belépni és rendeléskor a pénztár oldalon egyetlen kattintással megadhatod a számlázási és szállítási címét. Emellett megtekintheted elmentett kedvenc termékeidet és korábbi rendeléseidet.

 

Hogyan lehet töröni a regisztrációt?


Regisztrációja törlését email-ben vagy a Kapcsolat oldalon keresztül elküldött üzenetben kérheted.

 

A feltüntetett árak nettó vagy bruttó árak?


A feltüntetett árak bruttó árak, tehát tartalmazzák a 27% ÁFA-t.

 

Hogyan lehet beváltani a kuponokat?


Kuponokat a kosár és a pénztár oldalon van lehetőség beváltani, a megfelelő mezőbe beírva a kuponkódot és rákattintva a "Beváltás" gombra. Egyszerre csak egy kupont lehet beváltani, további kuponok beváltásakor az új kupon mindig felülírja az előzőt!

 

Keresés